d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Tom Gavazzi: Uz AI asistente na messaging platformama, pomičemo granice zdravstvenog prosvjećivanja i zdravstvenih evenata globalno!

K

ako umjetna inteligencija može unaprijediti zdravstveno prosvećivanje, ali i transformirati način na koji doživljavamo zdravstvene skupove, kongrese i konferencije? O tome smo u Health Hubu razgovarali s Tomom Gavazzijem, direktorom i osnivačem agencije Woom.AI, koji sa svojim timom razvija AI asistente na messaging platformama te surađuje s Infobipom na pomicanju granica digitalne komunikacije u zdravstvu.

Od financijskog tržišta i event menadžmenta, do inovacija koje mijenjaju globalno zdravstveno okruženje – Gavazzi otkriva što ga motivira da umjetnu inteligenciju približi pacijentima, zdravstvenim stručnjacima, ali i široj javnosti.

U intervjuu saznajte:
✅ Kako AI event asistenti mogu olakšati networking i praćenje sadržaja na zdravstvenim skupovima.
✅ Na koji način Gina, prvi virtualni ginekološki asistent, pomaže u podizanju zdravstvene pismenosti među djevojkama, ženama i roditeljima.
✅ Kako AI komunikacija putem WhatsApp-a seli zdravstveno znanje tamo gdje su ljudi.
✅ Zašto je važno da i kompanije izvan zdravstvenog sektora podrže ovakve projekte kroz društveno odgovorno poslovanje.
✅ Kakva je budućnost AI asistenata u komunikaciji poliklinika, bolnica i drugih zdravstvenih ustanova s pacijentima.

👉 Donosimo vam razgovor o inovacijama koje povezuju zdravlje, tehnologiju i budućnost – iz perspektive čovjeka koji vjeruje da umjetna inteligencija može i mora biti odgovorno primijenjena u korist ljudi.

Ukoliko ste zainteresirani otvoriti dijalog o ovoj temi i želite istražiti mogućnost primjene AI asistenata u Vašim projektima u zdravstvu, slobodno kontaktirajte Health Hub na info@healthhub.hr.

 

 

 

Tom Gavazzi, Owner & CEO, Woom AI Marketing Agency

 

 

 

Gospodine Gavazzi, imate toliko utakmica u nogama kad je riječ o financijskom tržištu i event menadžmentu, no što Vas je na neki način motiviralo da uvodite inovacije poput AI asistenta u zdravstvu ne samo u Hrvatskoj, nego i globalno?

Ono što me motiviralo je jedna stalna inovacija, nešto novo, nešto što dolazi pred nas, što stvara neku novu vrijednost, potpuno neke nove stvari u području umjetne   inteligencije, komunikacije i uopće kako ćemo i u budućnosti komunicirati uz pomoć umjetne inteligencije.

 

Mi smo ponekad sporiji u našem zdravstvenom sektoru, ali AI ulazi na velika vrata, ne samo kada je riječ o pomoći pacijentima, nego i recimo kao podrška brojnim zdravstvenim skupovima, konferencijama, kongresima. Kako AI chat asistenti mogu primjerice pomoći jednom zdravstvenom skupu?

Imamo posebne AI event asistente koji omogućavaju cijelu komunikaciju na WhatsApp-u, gdje možete imati networking, gdje možete reći da vas npr. zanima kardiolog iz te regije ili iz tog znanstvenog područja, tko je prisutan na eventu, a oni će vam odmah predložiti primjerice da stupite s njim u kontakt itd.
Možemo se spojiti na audio AI, na dvoranu, na content summarization i dobiti transkript. Povremeno možete pratiti predavanja u realnom vremenu i dobiti summary svih predavanja, imate mogućnost deep search pretrage npr. gdje sam sve spomenut na tim predavanjima itd. Dok možda pijete poslovnu kavu vani radi networkinga, on radi za vas.

 

Mislite li da je upravo AI event assistant budućnost zdravstvenih skupova u Hrvatskoj, pa i u svijetu?

Sigurno da jest budućnost zdravstvenih evenata, ali ne samo zdravstvenih evenata. Mi već radimo puno za vanjska tržišta B2B evente, kongrese, korporativna događanja, za sajmove, B2C događanja, za festivale, koncerte, sportska događanja i dr. koristeći ovu tehnologiju.

Sve se uvijek kreće oko toga što organizator želi, ali da- to je novi način komunikacije gdje se osnažuje cijeli brand, jer event se ne događa samo taj dan-dva, nego se povezanost produljuje na cijelu godinu.

 

 

Tom Gavazzi, Owner & CEO, Woom AI Marketing Agency

 

 

 

Dakle, potrebno je osnaživanje komunikacije svaki dan, posebno u području zdravstva kao što je ginekologija. Na koji način AI doprinosi u ginekologiji i zdravstvenom prosvjećivanju?

Evo sad stvaramo i nadograđujemo Ginu, prvi virtualni asistent za povećanje ili poboljšanje ginekološke pismenosti, prije svega djevojaka i žena, naravno i muškaraca, kao i roditelja, npr.  za djevojčice koje su dobile menstruaciju ali se srame pitati doma ili možda doma ne znaju odgovore, srame se izravno pitati liječnike…
Na bazi messaging platforme mogu pitati chat assistanta tj. relevantnu bazu što ih zanima na diskretan i ugodniji način, koji je njima primjeren i razumljiv.
Koristeći Gininu bazu znanja, korisinici mogu postavljati pitanja vezana i za žene u periodu trudnoće, o spolnim odnosima, o menopauzi i drugim pitanjima.
To su takvi AI asistenti koji potiču pismenost, edukaciju i informiranost. To je sada napravljeno u području ginekologije, možda će u budućnosti biti u segmentu derme ili onkologije. Radimo rješenje sličnog asistenta za primarnu zdravstvenu zaštitu tako da je to novi način komunikacije znanja.

 

 

Po našem Andriji Štamparu, zdravstveni stručnjak bi trebao „ići“ ili biti tamo gdje je pacijent. Danas je pacijent na neki način vezan uz svoj smartphone. Koliko je upravo AI asistent, poput Gine, pomoć sustava i struke građanima da dobiju pravu i vjerodostojnu informaciju na što brži način?

Mi cijelu komunikaciju „selimo“ tamo gdje su ljudi. Ljudi su na WhatsApp-u. 98% korisnika koristi WhatsApp dnevno za obitelj, za prijatelje, za posao, pa je tamo i naš asistent, putem kojeg se mogu obrazovati.

Komunikacija se premješta u messaging sustave kao što je, između ostaloga WhatsApp, umjesto možda na neki app. Idemo tamo gdje su korisnici, i razmišljamo o tome što koriste ljudi. Zahvalni smo na partnerstvu s Infobipu na ovom području!

 

 

Tom Gavazzi, Owner & CEO, Woom AI Marketing Agency

 

 

 

 

Danas je jako važno da i kompanije promišljaju zdravo, da na neki način educiraju svoje zaposlenike da promišljaju o zdravlju, prevenciji, pravovremenim odazivima na preglede… Koliko npr. Gina kao Vaše rješenje može pomoći kao podrška svijesti zaposlenica, a samim time omogućavaju kompanijama da podupiru upravo ovakve projekte kroz korporativno-društvenu odgovornost?

Danas neke kompanije koje nisu u zdravstvenom sektoru, primjerice u financijskom sektoru, prehrambenom sektoru i sl, žele podržati Ginu kao AI asistenta za dizanje ginekološke pismenosti među vlastitim zaposlenicima, posebice ako su roditelji ili se općenito žele informirati i osnažiti zdravstvenu pismenost i mežu ženama i muškarcima.
 

 

 

Tom Gavazzi, Owner & CEO, Woom AI Marketing Agency

 

 

 

Danas je sve više poliklinika, privatnih ustanova u zdravstvu, specijalnih bolnica, laboratorija, … Koliko ova pametna rješenja, AI chat asistenti, mogu zaista pomoći i u komunikaciji sa pacijentima, ali i navigiranju istog tog pacijenta u „moru ili labirintu“ skrbi?

Sigurno može puno pomoći, posebice ako zamislimo scenarij da svaka privatna ginekološka poliklinika ima svog asistenta koji ima bazu ginekološkog znanja koja je univerzalna, ali onda još ima neke svoje specijalističke stvari unutra. Mogu se naručivati i termini putem chat asistenta, slati broadcast poruke poput „nudimo prigodnu akciju, pružamo novu uslugu za vas“, itd. Bitno je da je ta komunikacija pouzdana, povjerljiva, diskretna i ugodna, te da se može primijeniti na svaku instituciju, organizaciju da komunicira sadržaj koji želi.

 

Što vas motivira u Vašem poslu?

Stalno su prisutne neke inovacije, neke nove ideje, kombinacija upotrebe tehnologija koje su vrlo napredne i tek dolaze… Evo to želimo u budućnosti implementirati za potrebe života, za potrebe posla i naći neku sinergiju.

Podržavamo i globalnu inicijativu za odgovornu primjenu umjetne Inteligencije i to je također vrlo bitno. Neuroznanost će dati puno odgovora na takva pitanja.

 

 

 

 

https://wa.link/ylf2yk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 WIN platforma: https://www.healthhub.hr/tag/WIN/