d

The Point Newsletter

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error.

Follow Point

Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Dame digitalnog zdravstva koje su READY4FUTURE! Dunya Charif (Salveo CEE Group): “Aplikacija MyPharmaSpace postala je središnje mjesto pharma zajednice!”

P

ovodom njezinog sudjelovanja na međunarodnom panelu READY4FUTURE, u organizaciji Health Hub-a i GRIT – International Female Accelerator for Digital Healthcare, razgovarali smo s Dunyom Charif, direktoricom marketinga Salveo CEE Group.

 

Dunya Charif, direktorica marketinga Salveo CEE Group

 

Čak 30 posto farmaceutske zajednice u Hrvatskoj koristi aplikaciju MyPharmaSpace koja je postala središnje mjesto za komunikaciju, povezivanje s kolegama te razmjenu mišljenja unutar farmaceutske zajednice. Aplikacija je to koju su razvili u Hrvatskoj, a jednaki uspjeh doživjela je i u Bosni i Hercegovini, Srbiji te Crnoj Gori, a od prošle godine predstavljena je i na poljskom tržištu. Uz želju da rastu i dalje, direktorica marketinga Salveo CEE Grupe koja je razvila ovo digitalno rješenje, Dunya Charif, iskreno kaže: “Da, radimo dobar posao,“

 

 

Aplikaciju već sad koristi već 12.000 ljudi i postala je središnje mjesto povezivanja ljudi u pharma – industriji na kojem se potiče rast, razmjena znanja i izvrsnosti. Progovara, koliko je bilo izazovno kreirati ovakvo digitalno rješenje:
„Razvoj posla često uspoređujem s odgojem djeteta i dvije su vrlo jake emocije. Prvo je to ponos-  za uspjeh u onome što smo kreirali. Stvorili smo mjesto povezivanja i sada rastemo. Pritom otvaramo prostor za edukaciju, podjelu znanja i razvili smo suradnju sa sveučilištima. Radimo sa studentima i dali smo veliki doprinos farmakozajednici“, rekla je Dunya Charif na online panelu posvećenom ženskom poduzetništvu u digitalnom zdravstvu u organizaciji Health Huba “READY4FUTURE”

 

 

Počeli su prije četiri godine, i kao farmaceutska kompanija orijentirana na marketing i digital, a razvoj aplikacije bio je sasvim novi izazov.
„Ali imali smo ideju i strast. Kad sam usporedila naš put kao odgajanje djeteta, tu je onda i drugi osjećaj – frustracija. Dajemo se jako puno, dajemo svoje vrijeme i energiju. Imamo očekivanja i ponekad ne dobijemo ono što bismo htjeli. Ali to nam pomaže da se razvijamo poslovno, ali i na osobnoj razini“, kaže Dunya Charif.
Tako da i frustracija potiče na novu angažiranost  i daje onu pozitivnu želju za razvojem.
„Tu je i altruistička motivacija, to što mijenjamo navike studenata, potom pharma- zajednice. I tada počinjete osjećati svrhu i sve se pretvara u čaroliju. To je za sve nas bio poseban trenutak i zato smo sretni“, kaže Dunya Cherif.

 

Sama aplikacija, koju su kreirali prije svega kako bi potaknuli komunikaciju i razmjenu informacija u zajednici farmacije, ima i svoj kutak za zabavu i razonodu.